I'm directioners
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
someone yg special untuk AQ
Wednesday 6 June 2012 • 03:46 • 0 comments
aku syang sangat dia,
aku sngat merindui dia,,
aku jatuh cinta dgan dia,,
aku tak snggup nk brjauh dgan dia,,
dia mmbuat hdup aku pnuh makna,,
dia mngajar aku tntang kasih syang,,
dia sntiasa ada time aku ssah,sedih & tak kiralah ape2 pun keadaan aku,,

aku msih ingat moment yg satu nih,,
aku tak akn prnah lupakan moment ini,,
ini adlah moment yg pling trindah dlam hdup aku,,

time tuh aku sakit,
aku tak dpat nak bngun,,
dia lah yg merawat aku smpai aku smbuh,,
stiap pagi aku bngun,
dia mghantar satu psanan yg sngat mnyentuh hati aku,,
"good morning syg,,mcm mana keadaan hari ni??"
2 lah ayt dia..

jasa dia sgat bsar..
aku nk blas pun tak mampu,,
aku hnya mmpu berdoa utk dia..
aku syg giler kat dia,,
dia mlawan ksakitan time mlahirkan aku,,
dia mnjaga aku smpai aku jdi mcm nih,,
dia tak pernah mngeluh..

tak kan ada org yg bleh mnggantikan posisi dia lam hati aku..
meskipun org itu adlah org yg pling baik dlm dunia,,
org itu tak kan bleh mnggantikan dia dlam hati aku..
rasa sayang aku hnya untuk dia...
dan tak kan berubah wlau sedikit...

dia bkerja keras utk aku,,
dia tak pernah mngeluh..

aku nak dia tahu yg aku sngat syang kat dia..
video ini aku nk tuju kat dia
http://www.youtube.com/v/f4J7-WR1QOY&fs=1&source=uds&autoplay=1

tapi jngan salah sngka plak..
dia tuh bkan sesiapa..
dia hnyalah ibu n ayh aku..
 
aku sngat sayang ibu n ayh aku..
kasih syang aku kat mereka tak kan berubah...




PASTFUTURE
Hello;
Bonjour my sweethearts . i'm Faten Noorzafarina,known as Faten :) Do Follow ❤. thank you for your co-operation . opppss ! lep chiu ❤ ♬
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
.. Baby you light up my world like nobody else !
  • SeLAMat PEngaNtin BAru
  • TAHNIAH AWAK
  • aktOR tERfaVOrit
  • kiteWW kawAND smpaii MATI
  • kiteww sUME kaWAnd sekolah ReNDAH...
  • salah kah aku???
  • SemanG@t 12 Bel@s rIBu #ATiku
  • MY BIG FAMILY
  • seul@s du@ ul@s d@ri empunya blog

  • Template : Masterly ELmo
    Designer : Anggizta
    Best View : Google View
    Tutorials : AMALINA
    Background : AMALINA
    Icon : Anggizta