I'm directioners
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
MY BIG FAMILY
Thursday 22 March 2012 • 06:36 • 1 comments
first,,,family kite..
tanpa kluarga,aku tak akn pernah lengkap...
aku bersyukur sbab masih hidup sampai saat ini...
bersyukur sbab masih boleh tgk keluarga aku,,
adik beradik aku,,
umi n abah aku,,
dan yg pling penting skali,,,
masih boleh tgk keluarga aku snyum bahagia,,bergurau dgn mereka..
syukur kepada maha Esa...
kita ade 9 ahli keluarga trmasuk my mom and dad...
nak crita sal family kiteww nih...
so jngan borink lah...

MY BELOVED DAD...

my dad:mohd salihuddin bin mohd noor
occupation:businessman...
org yg pling saya syang..
and slalu pnggil aku dgn sbutan 'my little girl'..
aku sangat mnje ngn dia...
smpai2 org kata aku ank 'abah'...

MY BELOVED MOTHER

my mom:noor azidah bt haman affandi
occupation:teachar..
aku slalu mnja ngn dia...
rmai org ckap muka aku sama ngn dia...
aku jga sngat2 sayang kat dia n abah aku...

mereka berdua telah bnyak berkorban untuk aku...
aku ada disini kerana mereka berdua...
tidak prnah mngeluh smpai akhir hayat..
abah:terima kasih untuk sume..abah brkerja keras utk faten n adik beradik..
umi:terima kasih jgok...umi sporting ngn faten na dik beradik...
walaupun umi n abah garang (kdang2),but both of u are always in my heart..

MY DAD AND MY MOM
skang sal adik beradik aku...
aku ada 7 adik beradik..
yg sulung skali kakak aku..
yg kdua jga kakak aku
yg ke-3,ke-4.ke-5.ke-6
sume laki...
aku jerr yg ganjil ckit...
pompuan...
meh kiteww ckit sal my siblings...
1-ezatul sarah
*ALONG*

2-noor salha
*ANGAH*

3-mohd nasri adib
*ABG LANG*

4-mohd adib mustaqeem
*ABG TEH*

5-mohd adib farhan
*ACHIK PAE*

6-muhammad adib firdaus
*ACHIK DAUS*

7-faten noorzafarina
*SAYA(FATEN NOORZAFARINA)*


oleh sebab sume nama kat atas 2 bin mohd salihuddin,aku pom bin mohd salihuddin,so automatik lah itu adalah adik beradik aku...
skang heppi sangat2 coz ada family cam nih...
aku snyum,gmbira,gelak ketawa,sedih,menangis semuanya sbab adik bradik aku...
aku pling mnje ngn abg aku yg sowang nih...
n ngn kakak aku...
manje sangat2...
adik bradik aku slalu ada tak kira dimana ponn aku brada...
salu mmberi kata2 smgat saat aku jatuh dan brusaha untuk bntu aku bngkit..
2 je lah kott sal family aku scara detail..
Kbyeeee...


PASTFUTURE
Hello;
Bonjour my sweethearts . i'm Faten Noorzafarina,known as Faten :) Do Follow ❤. thank you for your co-operation . opppss ! lep chiu ❤ ♬
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
.. Baby you light up my world like nobody else !
  • seul@s du@ ul@s d@ri empunya blog

  • Template : Masterly ELmo
    Designer : Anggizta
    Best View : Google View
    Tutorials : AMALINA
    Background : AMALINA
    Icon : Anggizta